بیمه دی؛ برنده مناقصه درمان ایثارگران

شرکت بیمه دی برنده مناقصه بیمه جامع درمان ایثارگران شد و سقف سرانه ماهیانه به ازای هر بیمه‌شده ۵۷۰ تومان خواهد بود که مدت آن آخرین روز فروردین ۱۴۰۲ خواهد بود. ارزش کل این قرارداد ۱۰۸ هزار و ۷۵۶ میلیارد ریال  اعلام شده و تعداد افراد تحت پوشش این قرارداد یک میلیون و ۵۹۰ هزار نفر خواهد بود.

به گزارش دنیای بیمه، مشخص نشده که علاوه بر بیمه دی، دیگر چه شرکت‌هایی در این مناقصه حضور داشته‌اند و آیا نرخ اعلام شده بین بنیاد شهید و شرکت برنده مناقصه در نتیجه یک رقابت بوده یا توافق بین طرفین قرارداد.

بر اساس اعلام شاهرخ رامرزی، مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران، جلسه کمیسیون مناقصه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس این بنیاد برگزار شده و بر اساس توافق به عمل آمده بین شرکت بیمه دی و بنیاد شهید، مجوز انعقاد قرارداد تا سقف سرانه ماهیانه ۵ میلیون ۷۰۰ هزار ریال به ازای هر نفر و بازه زمانی ۱۲ ماهه تا پایان فروردین ۱۴۰۲ نهایی و ابلاغ شده است.

امیر کریمی، سرپرست دفتر خدمات سلامت و امور سالمندی بنیاد شهید هم در نامه‌ای به سجاد رامندی، معاونت فنی بیمه‌های اشخاص بیمه دی اعلام کرده تا در اسرع وقت نسبت به تایید در سامانه تدارک الکترونیک دولت (ستاد ایران) موضوع برنده‌شدن بیمه دی اقدام شود.

لینک کوتاه : https://www.donyayebank.ir/?p=239098

دکمه بازگشت به بالا