کارنامه اسلامی و همکاران در ۱۴۰۲
سود بیمه زندگی کاریزما ۱۹ درصد افتاد

سود خالص بیمه زندگی کاریزما در سال ۱۴۰۲ با افت ۱۹ درصدی مواجه شده و به رقم ۳۱۲ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال رسیده و به این ترتیب سود خالص هر سهم این شرکت به رقم ۱۳۰ ریال رسید یعنی ۱۳ درصد کمتر از پارسال.

به گزارش دنیای بیمه، خالص درآمد بیمه زندگی کاریزما از محل عملیات بیمه‌گری (حق بیمه خالص سهم نگهداری) با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۴۰۰ میلیون ریالی در سال گذشته ۱۴۸۲ درصد رشد کرده و به ۱۱۲ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال رسیده، در حالی که خسارت و مزایای پرداختی با رشد ۳۵۹۰ درصدی بالغ بر ۱۰۵ میلیارد و ۲۷ میلیون ریال برآورد شده است.

این گزارش می‌افزاید: هزینه‌های اداری و عمومی بیمه زندگی کاریزما با نماد کاریز در سال گذشته با رشد ۷۲ درصدی مواجه شده و به ۲۶۲ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال رسیده است.

بررسی‌های دنیای بیمه نشان می‌دهد که در طول یک سال گذشته سود عملیاتی بیمه زندگی کاریزما ۱۵ درصد افت داشته و به رقم ۳۲۹ میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال رسیده است.

سود انباشته این بیمه‌گر تازه متولد شده در رشته بیمه‌های زندگی در سال گذشته ۶۶ درصد رشد کرده و ۵۴۶ میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال برآورد شده است.

شرکت بیمه زندگی کاریزما (سهامی عام)، در ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ تاسیس و در ۱۲ آذر ۱۴۰۱مجوز فعالیت بیمه‌گری را از بیمه مرکزی دریافت کرد .این شرکت در نظر دارد با بهره‌مندی از دانش و تجربه تیم تخصصی و در سایه زیر ساخت‌های طراحی شده برای فعالیت چابک و انگیزشی شبکه فروش حرفه‌ای صنعت بیمه، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی کاریزما، طیف وسیعی از خدمات و ابزارهای مالی، بیمه‌ای را بر اساس آخرین استانداردهای بین المللی در بستر خدمات آنلاین به بازار ارائه کند.

سکان هدایت این شرکت را هم اکنون عباس اسلامی بر عهده دارد و امین شیرکانی، علی تیموری، محسن رحمتی و سعید نصیری از دیگر اعضای هیات مدیره هستند.

اسلامی پیش از این گفته بود که بیمه کاریزما یک شرکت تخصصی در حوزه بیمه‌های زندگی است که با ۱۵ نوع محصول جدید وارد بازار شده و تلاش کردیم در طراحی محصولات مزیت رقابتی را در قیاس با سایر محصولات بیمه‌ای در نظر بگیریم تا بتوانیم با ارائه ارزش افزوده برای مصرف‌کنندگان تجربه‌ای متفاوت از سایر محصولات موجود را خلق کنیم تا نیاز جامعه را به بهترین نحو ممکن رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا