خدمات بیمه آسماری، پیوسته برقرار است

این کمپین که بر «پیوستگی» خدمات شرکت بیمه آسماری در همه مناطق آزاد و نیز «برقراری» آن طی یک دهه گذشته تاکید دارد، می تواند پس از گستردگی و کیفیت بالای خدمات، هویت بصری شرکت را نیز در ذهن مشتریان بالقوه حک کند، همچنین با ارائه مجدد نام و نشان «بیمه آسماری»، برای مشتریان کنونی، بازطراحی ذهنی این برند را به همراه خواهد داشت.
آنچه در تصاویر تبلیغاتی این کمپین مشاهده می شود، در فاز اول تلاش شده لوگوی شرکت بیمه آسماری که یک کوه بلند و استوار است در پس زمینه شعار «پیوسته برقرار» به نمایش درآید و در فاز دوم علاوه بر شعار، نشانی مختص هر شعبه با استفاده از نمادهای آن منطقه آزاد نمایش داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا