دریادار حبیب اله سیاری
طلب بیمه دانا از ارتش را بپردازید

دریادار حبیب اله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای رسمی خواستار تسریح در پرداخت طلب بیمه دانا بابت زمین‌های علی آباد شده است. بیش از یک سال است که سهامداران بیمه دانا منتظر تعیین تکلیف طلب این شرکت هستند.
به گزارش دنیای بیمه، امروز شرکت بیمه دانا متن نامه معاون هماهنگ کننده ارتش را خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه رسانه‌ای کرد که در آن آمده است:
وفق بند ۲ صورت جلسه مورح ۲۶ تیر ۱۴۰۲ که به امضای مسئولین ذیربط کشوری و لشکری رسیده و نظر به عدم امکان رهاسازی زمین‌های علی آباد و همچنین عدم امکان پرداخت ارزش ریالی زمین یادشده توسط ارتش مقرر شد از محل ظرفیت بند ب تبصره ۵ قانون بودجه کل کشور سال ۱۴۰۱ یا پیش بینی در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ ارزش کارشناسی این اراضی در وجه شرکت بیمه دانا کارسازی و پرداخت شود تا به دنبال آن اسناد مربوطه به نام دولت به نمایندگی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بهره‌برداری آجا منتقل شود.
دریادار سیاری می‌نویسد: به رغم توافق به عمل آمده و تایید آن توسط مقامات و مسئولین زیربط از جمله رئیس وقت سازمان برنامه و بودجه، تاکنون این مهم محقق نشده و ضمن مفتوح ماندن پرونده اختلافی، رفع مشکل گره ترافیکی شرق تهران (اتصال اتوبان‌های شهید باقری و شهید بالایی) و خواسته سهامداران شرکت بیمه دانا لاینحل و بلاتکلیف مانده است.
این مقام ارشد نظامی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآوری می‌کند: نظر به پیگیری‌های به عمل آمده از سوی شهرداری تهران و سهامداران و ذی‌نفعان بیمه دانا و به منظور جلوگیری از تبعات بعدی خواهشمند است در راستای تسریع در روند کارسازی و پرداخت ارزش ریالی اراضی موصوف به شکرت بیمه دانا از محل ظرفیت‌های بودجه‌ای دستورات لازم را صادر و نتیجه را اعلام فرمایید.
به گزارش دنیای بیمه، پیش از این هم احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی چنین درخواستی را داده و به نظر می‌رسد که با توجه به کسری بودجه دولت، بازشدن گره ایجاد شده باید توسط نهادهای بالادستی صورت گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا