رشد ۱۱۳ درصدی فروش بیمه البرز

شرکت بیمه البرز به مدیرعاملی موسی رضایی در ۴ ماه نخست امسال موفق به رشد ۱۱۳ درصدی فروش بیمه شده و تراز عملیاتی ۱۱۳ درصدی را به ثبت رسانده است. این شرکت در تیرماه امسال موفق به رشد ۸۵ درصدی فروش با تراز مثبت ۱۴۹ درصدی شده است. انتظار می‌رود این بیمه‌گر امسال رکورد تازه‌ای در فروش را تجربه کند.

به گزارش دنیای بیمه، بیمه البرز در تیرماه سال جاری ۸۵ درصد بیشتر از تیرماه سال گذشته بیمه‌نامه فروخته و میزان فروش این شرکت به ۱۴ هزار و ۳۹۰ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال رسیده و در ۴ ماه نخست امسال هم بالغ بر ۵۳ هزار و ۲۵۶ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال حق بیمه تولید کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۳ درصد رشد را ثبت کرده است.

۴۲ درصد از کل پرتفوی ۴ ماهه نخست ۱۴۰۲ بیمه البرز به رشته بیمه درمان، ۱۷ درصد به رشته بیمه شخص ثالث و سرنشین، ۱۲ درصد به رشته بیمه آتش‌سوزی، ۵ درصد به بیمه‌های زندگی، ۶ درصد بیمه مسئولیت، ۵ درصد بیمه بدنه خودرو اختصاص یافته است.

جدول زیر ترکیب پرتفوی بیمه البرز در پایان تیرماه امسال در مقایسه با تیرماه سال گذشته را نشان می‌دهد.

  • کاهش نسبت خسارت بیمه البرز

این بیمه‌گر در پایان تیرماه امسال بالغ بر ۲۰ هزار و ۸۵۸ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال خسارت به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان‌اش پرداخت کرده که رشد خسارت آن نسبت به مدت مشابه سال قبل تنها ۴۶ درصد بوده که باعث کاهش محسوس نسبت خسارت شده به گونه‌ای که در ۴ ماه نخست سال گذشته نسبت خسارت ۵۷ درصدی را ثبت کرده اما در ۴ ماه نخست امسال، این نسبت به ۳۹ درصد رسیده که همین عامل باعث ثبت تراز مثبت ۱۵۵ درصدی شده است. ۵۶ درصد کل خسارت پرداخت شده بیمه البرز سهم بیمه درمان، ۱۷ درصد سهم بیمه شخص ثالث و سرنشین، ۱۰ درصد سهم بیمه بدنه خودرو، ۶ درصد بیمه آتش‌سوزی و ۶ درصد هم بیمه‌های زندگی بوده است.

جدول زیر ترکیب خسارت پرداختی بیمه البرز در پایان تیرماه امسال در مقایسه با تیرماه سال گذشته را نشان می‌دهد.

بیمه البرز با سرمایه ثبت شده ۳۵ هزار میلیارد ریالی پیش‌بینی کرده امسال بالغ بر ۱۱۲ هزار و ۴۵۶ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال حق بیمه تولید و درآمد ناخالص حق بیمه ۱۰۰ هزار و ۹۲۹ میلیارد و ۹۶۹میلیون ریالی را ثبت کند. این بیمه‌گر ۲ هدف را در سال جاری در دستور کار خود قرار داده‌است، نخست نفوذ در بازار از طریق متمایزسازی خدمات از طریق بهبود مسیر تجربه مشتری و توسعه محصول جدید مبتنی بر بهره‌برداری از فناوری‌های دیجیتالی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا