رشد ۵۲ درصدی فروش آسیا در ۱۴۰۱

حق بیمه تولیدی شرکت بیمه آسیا در سال ۱۴۰۱ با رشدی ۵۲ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ به رقم ۱۹۴ هزار و ۸۲۸ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال رسید. میزان خسارت پرداختی و ایفای تعهدات این شرکت هم با رشدی ۶۴ درصدی بالغ بر ۱۱۰ هزار و ۸۲۵ میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال برآورد و اعلام شده است.

به گزارش دنیای بیمه، کارنامه بیمه‌گری شرکت بیمه آسیا به مدیرعاملی مسعود بادین در سال گذشته نشان از ثبت تراز مثبت ۸۴ هزار میلیارد تومانی دارد و این شرکت نسبت خسارت ۵۷ درصدی را در پایان سال ۱۴۰۱ ثبت کرده است.

از کل فروش بیمه‌نامه و اتکایی بیمه آسیا در سال ۱۴۰۱ سهم رشته درمان ۲۱ درصد، بیمه شخص ثالث، مازاد دیه و حوادث سرنشین ۴۲ درصد، بدنه خودرو ۱۶ درصد، باربری ۵ درصد، آتش‌سوزی ۴ درصد، مسئولیت ۳ درصد، زندگی ۶ درصد بوده و سهم سایر رشته‌ها هم در مجموع ۳ درصد بوده است.

بررسی‌ دنیای بیمه نشان می‌دهد که از کل خسارت پرداخت شده توسط بیمه آسیا در سالی که گذشت، ۲۸ درصد به رشته بیمه درمان، ۴۵ درصد به رشته بیمه شخص ثالث و حوادث سرنشین، ۱۳ درصد به بیمه بدنه، ۶ درصد بیمه مسئولیت، ۶ درصد بیمه زندگی، ۲ درصد بیمه آتش‌سوزی و ۲ درصد بیمه برابری بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا