آغاز همکاری پژوهشکده بیمه و دانشکده اقتصاد بوگور اندونزی

طی نشستی با حضور دکتر محمدمهدی عسگری رئیس پژوهشکده بیمه و رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه بوگور اندونزی، یادداشت تفاهم همکاری مشترک میان دو مجموعه به امضا رسید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این نشست که روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، یادداشت تفاهم همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه ودانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه کشاورزی بوگور اندونزی منعقد شد.
به موجب این یادداشت تفاهم دانشگاه بوگور اندونزی، در سازماندهی مشترک برنامه‌های یادگیری و آموزش‌های کوتاه‌مدت، فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی پژوهشکده بیمه، برگزاری کارگاه، همایش، وبینار و رویدادهای مشابه؛ انجام پژوهش‌های مشترک؛ تالیف و انتشار آثار و اسناد علمی؛ ارائه مشاوره و برنامه‌های مشورتی در حوزه‌های مورد نظر طرفین به منظور پیشبرد دانش و افزایش استعدادها در حوزه بیمه، تکافل و مالی اسلامی، با پژوهشکده بیمه همکاری خواهد داشت.
دکتر عسگری در نشست امضای یادداشت تفاهم، ضمن قدردانی از رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه بوگور اندونزی ابراز امیدواری کرد در سایه حمایت‌های دولت و وزارت اقتصاد ایران و با انعقاد یادداشت تفاهم همکاری مشترک با دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه بوگور، تعاملات دوجانبه در راستای ارتقای صنعت بیمه و تکافل طرفین آغاز گردد.
دکتر عرفان سیاقی بیک رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه بوگور نیز با ابراز خرسندی از آغاز تعاملات با پژوهشکده بیمه، آمادگی این مرکز را برای همکاری با پژوهشکده بیمه و صنعت بیمه ایران در چارچوب سند همکاری بین دو مجموعه اعلام داشت.

img_20240302_122513_477.jpg

img_20240302_122522_431.jpg

img_20240302_122518_879.jpg

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا