ابهام در وصول طلب بیمه دانا از ارتش

ابهام درباره زمان و کیفیت وصول طلب بیمه دانا از ارتش جمهوری اسلامی ایران بابت نقل و انتقال زمین علی‌آباد همچنان ادامه دارد و با گذشت بیش از ۸ ماه از امضای صورت‌جلسه یک ریال از این طلب وصول نشده است. رضا جعفری، مدیرعامل بیمه دانا که در زمان او این انتقال زمین صورت گرفته می‌گوید: پیگیری مضاعف شرکت بیمه دانا برای دریافت این پول از محل بودجه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

به گزارش دنیای بیمه، رضا جعفری در تازه‌ترین اظهارنظر درباره شایعات مطرح شده درباره زمان و کیفیت وصول این طلب تاکید کرد: حسب توافق صورت گرفته با ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر صورت‌جلسه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ درباره نقل و انتقال زمین علی‌اباد، مقرر شده بود تا مبلغ کارشناسی انجام شده از ظرفیت بند ب تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و یا از محل بودجه سال ۱۴۰۲ تامین شود و با توجه به فرایندهای اداری، پیگیری مضاعف بیمه دانا جهت دریافت وجه یادشده از محل بودجه سال جاری در حال انجام است.

مدیرعامل بیمه دانا به این پرسش البته پاسخ شفاف نداده که این پول قرار است به استناد کدام تبصره از قانون بودجه ۱۴۰۲ وصول شود و آیا اساسا با توجه به کسری بودجه دولت، این پول در امسال وصول خواهد شد یا نه؟

پیشتر دنیای بیمه در گزارشی به چالش رضا جعفری در پیگیری وصول طلب بیمه دانا از ارتش اشاره کرده بود.

لینک کوتاه : https://www.donyayebank.ir/?p=239087

دکمه بازگشت به بالا