تصادف ملی پوش ایرانی را به کما برد

میترا شاه‌پرست بازیکن شیرازی تیم ملی کبدی بانوان روز جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه بر اثر سانحه تصادف در جاده کهمره سرخی به کُما رفت و در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری است. عباس رضایی رئیس هیئت کبدی استان فارس در ارتباط با وضعیت “میترا شاه پرست” بازیکن شیرازی تیم ملی کبدی بانوان که بر اثر سانحه تصادف به کُما رفت‌ درباره آخرین  وضعیت وی اظهار داشت:  وضعیت وی فعلا پایدار است و در کماست.

وی عنوان کرد: این ورزشکار تیم ملی در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری در مسیر جاده کهمره سرخی به شیراز  به همراه خانواده خود دچار سانحه شد و متآسفانه در این سانحه مادر وی فوت شد. رضایی افزود: این ورزشکار در این سانحه دچار شکستگی از نواحی مختلف بدن شده است که باتوجه به ضربه‌ای که به سر وی وارد شده بود دچار خون‌ریزی داخلی شد و دو بار مورد عمل جراحی قرار گرفت و خون‌ریزی او کنترل شد.

‌ رئیس هیئت کبدی استان فارس  با بیان اینکه درمان این ورزشکار توسط پزشکان ‌دنبال می‌شود، اضافه کرد: به دلیل اینکه وی ورزشکار بوده و قوای جسمی قوی داشته امید است وضعیت وی رو به بهبودی باشد.

میترا شاه پرست متولد ۱۳۷۶ است که از سن ۱۸ سالگی رشته کبدی را شروع کرد و ابتدا به تیم ملی جوانان و سپس به بزرگسالان دعوت شد و در حالی که اماده اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا به دلیل مصدومیت نتوانست در این بازی های مهم شرکت کند و حدود ۶ ماه از میادین دور بود. این ورزشکار جوان پیش از آغاز ورزش کبدی در رشته های فوتسال و دو و میدانی فعالیت می کرد و تا کنون کسب مقام اول مسابقات کبدی جوانان کشور، مقام سوم مسابقات کبدی ساحلی، مقام سوم مسابقات لیگ برتر کبدی و عضویت در تیم را در کارنامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا