توقف قرارداد بیمه حافظ و بانک مهر ایران

به گزارش دنیای بیمه، بیمه حافظ به قرارداد خود با بانک قرض الحسنه مهر ایران پایان داد و اعلام کرد: این اقدام در پی نامه بیمه مرکزی صورت گرفته است. به این ترتیب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانک یادشده به افراد معرفی شده توسط بیمه حافظ جهت دریافت بیمه عمر و سرمایه‌گذاری متوقف شده و درآمد ۲۴۷ میلیارد ریالی این شرکت هم محقق نمی‌شود.

جلال سلطانی، مدیرعامل بیمه حافظ در نامه‌ای رسمی اعلام کرد که این شرکت در سال گذشته اقدام به صدور بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری به تعداد ۳۳۵۰ نفر معرفی شده کرده که درآمد ۱۶۷ میلیارد ریالی در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شناسایی و ۳۳۵ میلیارد ریال هم باید ظرف مدت زمانی مشخص به ازای وصول اقساط بیمه‌نامه به صورت سالیانه شناسایی شود.

این عضو هیات مدیره بیمه حافظ تاکید می‌کند که با عنایت به نامه دریافتی از بیمه مرکزی، ادامه اجرای این قرارداد در خصوص اعطای تسهیلات قرض الحسنه به افراد معرفی شده از سوی بیمه حافظ و صدور بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری برای افراد باقی مانده ۱۶۵۰ نفر از متقاضیان طرح و شناسایی درآمد ۲۴۷ میلیارد ریالی ممکن نیست و معرفی نفرات جدید در طرح یادشده متوقف می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا