رضایت مشتری و نفع نمایندگان بیمه نوین با فایرپلاس آنلاین

مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه نوین طی نشستی با شبکه فروش این شرکت به تشریح تغییرات طرح فایرپلاس پرداخت.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ مهدی وهابی؛ مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی این شرکت گفت: طرح فایرپلاس مخصوص منازل مسکونی طراحی شده که با توجه به نیاز بازار پوشش‌های جدید به آن اضافه  شده است. این طرح هم پوشش‌های آتش‌سوزی و هم مسئولیت مدنی فرد در مقابل اشخاص ثالث مانند همسایه‌ها را ارائه می‌دهد و یک محصول کامل برای منازل مسکونی به شمار می‌آید.

وی در ادامه با اشاره به آن‌که فروش این محصول به صورت آنلاین صورت می‌گیرد، توضیح داد: فروش طرح‌های فایرپلاس در سامانه فروش «ای نوین پلاس» انجام می‌شود. فعالیت در فضای الکترونیک، اتفاقی است که صنعت بیمه به آن ورود نموده و اگر امروز وارد آن نشویم در سال‌های آینده از بازار صنعت بیمه عقب خواهیم ماند. این روش فروش، هم سهولت و راحتی مشتریان را در نظر دارد و هم به دلیل ماهیت بیمه و پیچیدگی آن، نقش شبکه فروش در مشاوره و انتخاب طرح مناسب حفظ خواهد شد و در آخر مشتریان با انتخاب کد نماینده فروش خود، می‌توانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

وهابی همچنین در خصوص پوشش‌های جدید فایرپلاس گفت: پوشش‌های «ترکیدگی لوله آب»، «جبران خسارت وارد به ساختمان بر اثر سرقت با شکست حرز» و «مسئولیت مدنی در قبال اشخاص ثالث در مقابل خطر انفجار» به طرح فایرپلاس اضافه شده‌اند و درواقع این طرح با توجه به شرایط جدید بازار و نیازهای مشتریان از لحاظ سرمایه نیز ارتقاء یافته است.

مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه نوین همچنین گفت: از ابتدای بهمن امسال تا کنون که طرح فایرپلاس ارتقاء یافته است، فروش قابل توجهی داشته و در این مدت یک ماه، از نظر حق بیمه نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۱ درصد رشد را شاهد بوده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا